ZER DA GETXO ZUREKIN?

Getxo Zurekin ekimen bat da gaixotasun aurreratuko, mendekotasun egoerako edo bizitzaren azkenean izateko prozesuetan diren pertsonen ongizatearen nahiz erakundeen eraginkortasuna eta efizientzia hobetuko duen osasun-arreta integratu, sozial eta komunitariorako eredu bat gauzatzeko.

Ildo horretan, helburu hauek lantzen ditugu:

• Getxoztar herritarrak sentsibilizatzea mendekotasun egoeran eta bizitzaren amaieran diren pertsonentzat zainketa eta laguntza komunitarioak duen garrantziaz.
  • Heriotzaren inguruko diskurtsoa komunitate eremuan normalizatzea.
  • Bizilagunak trebatzea bizitzaren amaieran diren pertsonei zainketa aringarriak eta arreta eskaintzen.
  • Ikerketa sustatzea bizitzaren amaieran direnei berrikuntza komunitarioko plataforma baten bitartez komunitatean laguntzeko.
  • Tokiko behatoki bat taxutu eta ezartzea, komunitatearen laguntzeko premiak denbora errealean monitorizatzeko aukera ematen duena.
  • Komunitatean ardaztutako lankidetzazko metodologia bat garatuz, herritarren, tokiko kideen eta nazioarteko erakundeen parte-hartzea sustatuz, komunitate errukitsu baten garapenean euren engaiamendua hauspotuz.
Ikusi laburpen-dokumentua

ZER DA GETXO ZUREKIN?

Ildo horretan, helburu hauek lantzen ditugu:

• Heriotzaren inguruko diskurtsoa komunitate eremuan normalizatzea.
Ikusi laburpen-dokumentua

“Ezer egiterik ez dagoenean, asko egin daiteke”.

ZER DA HIRI ERRUKITSU BAT?

Hiri errukitsuak gizartearen aldaketarako ikuspegi bat eskaintzen du pertsonen eta komunitateen zainketa aringarrien, heriotzaren eta egunez eguneko doluaren gaineko ikusmoldea gizartean txertatzeko: komunitate osoak senti dezala bizitza amaierako prozesuak lagundu eta zaintzeko erantzukizuna.

Mugimendu horrek kontzientzia zabaltzen du komunitateak eta norbanakoak bizitzaren amaieran engaiatzeari buruz, bizitzaren hondarrean diren pertsonen eta euren familien zainketan era bizian parte hartuta. Helburua da zainketa-sare batzuk eratzea, komunitate osoak erakarriz laguntza emozionala ematera (era profesionalean nola informalean), eta bizitza amaierako egoerei erantzuna emateko gaitasunak garatzea.

LAN-METODO AITZINDARIA

Getxo Zurekin-ek lankidetzazko lan-metodologia bati heldu dio komunitatearen berrikuntzarako plataforma bat sortzeko, bi eratako ekintza osagarriak bilduta, ezagutza sortzearekin eta ekintzazko esku-hartzeekin loturikoak. Azterlan-prozesuak dimentsio eta ikuspegi ezberdinak jorratzeko aukera ematen du aldaketarako orientazio sistemiko batetik, herritarrek horri buruz duten ezagutzaz baliatuta.

Aukeratutako esparru teorikorako erreferentziazkotzat ditu Montrealgo McGill Unibertsitateko Diziplina-anitzeko Ikerketarako Institutuak, Kanadako McConnell Fundazioak, Agirre Lehendaka­ria Center-ek eta Erresuma Batuko The Young Foundation erakundeak garatutako lana. Beste ikerketa-eremu batzuetan erabilia izan bada ere, Getxo Zurekin aitzindaria da metodologia hori osasun arloan erabiltzen.

LAN-METODO AITZINDARIA

NORK LAGUN DEZAKE

Proiektuan interesa duen edonork lagundu dezake bere ahalbideen arabera. Jarraian, adibide batzuk azaltzen dira, baina edonori ematen zaio ongietorria bere aletxoa jartzeko.

ZENTRO ONURADUNAK

Gaixotasun aurreratua edo mendekotasun handia duten edota bizitzaren amaieran diren pertsonei arreta eskaintzen dieten zentroak. Zaharren egoitzak, eguneko zentroak…

PROFESIONAL ADITUAK

Osasunaren, zainketa aringarrien, gizarte-zientzietan eta garapen komunitarioan esperientzia duten profesionalak. Osasun langileak, gizarte-langileak…

ZENTRO KOLABORATZAILEAK

Sentsibilizazioaren, prestakuntzaren eta beharrak hautematearen bidez sarea ehuntzen lagundu dezaketen erakundeak. Prestakuntza-zentroak, Administrazioak…

GIZARTE TALDEAK

Euren borondatez zainketak eta laguntza eskaintzen duten taldeak. Komunitateko boluntario taldea, pazienteen elkarteak…

getxo zurekin metodologia

LAGUNDU EGIN NAHI DUZU?

Bete itzazu hurrengo eremuak eta Getxo Zurekin proiektuan nola lagun dezakezun azalduko dizugu.

Irakurri ditut eta onartzen ditut erabilera-terminoak eta pribatutasun-politika.

fundaciondoblesonrisa.com fundazioak jakinarazten dizu galdetegi hau betez emango dizkiguzun izaera pertsonaleko datuak Doble Sonrisa Fundazioak tratatuko dituela, webgune honen arduradun gisa.

Datu pertsonalak bildu eta tratatzearen helburua: bezeroak webgunetik eska dezakeen informazioa igortzea.

Zilegitasuna: Interesdunaren baimena.

Hartzaileak: Hosting: 1&1

Eskubideak: Datuetara sartzeko, horiek zuzentzeko, mugatzeko eta ezabatzeko eskubidea gauzatu ahalko duzu hola@fundaciondoblesonrisa.com estekan, eta erreklamazio bat ere aurkez dezakezu agintaritza-kontrolaren aurrean.

Galdetegian nahitaezko modura agertzen diren izaera pertsonaleko datuak ez betetzeak zure eskabideari ezin erantzutea ekarriko du.

Informazio gehigarria: Datuak babesteari buruzko informazio gehigarri eta xehatua kontsulta dezakezu nire web-orrian: fundaciondoblesonrisa.com, eta mi política de privacidad esteka ere kontsulta dezakezu.